Real Cinderella

I'm surprised to see this picture (William and Kate's wedding)

Was it just coincidence or they simply planned for this???

8 comments:

Fariza said...

hik3. kelakar pun ada yg tiri itu :)

Azzah said...

eh sama lak..

DOMU-KON said...

kebetulan kot..

♥Sya♥ said...

Nice...totally agree with this picture...

Maicher said...

saw this before.

ada orang kata ada kaitan dengan iluminati and yada².

tapi bila fikir balik, nak plan untuk apa benda macam ni? i mean for the sake of what?

wallahualam.

Hana Soffelia said...

Kan? Sama..


btw, rempah 5 saudara tu adalah kulit kayu manis, bunga cengkih, bunga lawang,and 2 lg akak dh lupa nama. haha tp semua tu memang dah ada dlm plastik sup bunjut. Nak ganti dgn daging pun blh tp tulang lg sedap, coz isi daging yg berlemak melekat kat tulang tu, buat sup jadi sedikit pekat and air tulang sgt bez dr air daging. ^_^

.: mama lynn :. said...

cam real.. yeahh.. like it

budak penjara said...

hye..mr cinderella datang cni